Friday, January 1, 2010

Vahetus

Võib olla hakkan alles nüüd aru saama, et midagi vahetus..samas kõik on sama. Eile ilutulestikku vaadates oli mul kehas kummaline tunne, nagu midagi ei muutu, peast käisid läbi mu perekond ja mu lähemad sõbrad, soovisin neile südames head ja turvalist olemist, armastust ja soojust.
Ma soovin seda igapäevaselt, mul ei ole vaja selleks mingit erilist põhjust.
Lugedes astroloogide ennustusi järgmise aasta kohta on kurb tunne, sest tegelikult suudavad inimesed ise enda elu juhtida, kui nad seda vaid soovivad.
Samas kindlasti on vaja ka neid inimesi, kes üldises plaanis oskavad ära öelda rahvale, millest hoiduda ja mis võib (aga ei pea) juhtuda.

Lugesin üleeile õhtul Mihkel Raua raamatu läbi, kuigi see pole minu lugemismaterjal tegelikult..see raamat ei andnud mulle midagi väärtuslikku ja ega see polegi sellena mõeldud, lugedes tundsin, et seda kirjutas inimene, kes ei olnud sama, kellena ta end seal raamatus kirjeldas..eks meil kõigil on oma tee, hea kui õige raja kätte saad, vahet ju pole kas on liiga hilja või ei teiste jaoks, Sinu jaoks on just See aeg Sinu õige.
Leidsin netist ka soodsa koha,kust saab raamatuid tellida, tasuta kohaletoimetamisega, tellisingi endale 8 tükki:) kohale jõuavad, on natukeseks lugemist jälle. inglisekeelsed muidugi, Eestis on ju raamatutel päris kõrge hind..Soomest parem ei räägigi.

http://www.bookdepository.co.uk

teineteisemõistmist.

No comments:

Post a Comment