Thursday, January 14, 2010

Human Design

Kui mõtlete, millist raamatut osta järgmiseks..siis Palun, siin see on- Human Design, muidugi inglisekeelne aga see keel on õnneks paljudel suus.
See raamat peidab endas nii palju infot teie enda ja teiste kohta, et selle läbi töötamiseks kulub päevi, seedimiseks kuid ja arusaamiseks selle sügavusest aastaid.
Siin on vaja teada täpselt oma sünniaega või vähemalt tunni piires.
Selles raamatus saavad kokku teadus ja vaimsus, andes teile täpselt teada, kellena te olete sündinud (niipalju siis mõtlemisest, et me oleme loomult andekad:))
Ma ei saanud 2 päeva sellest raamatust nina välja ja arvatavasti on neid päevi palju veel ees, sest huvitav on ju uurida oma pere ja sõprade kohta, kes nad siis lõpuks on.
Mustvalgelt oli kirjas, et ma olengi sünnilt sooda.:) (see tähendab lühidalt- inimest, kes otsib prille,endal need nina ees ja unustab päeva jooksul kokkulepitud asjad järgmiseks päevaks või isegi õhtuks)
Ma ei pea enam apteegist otsima mäluparandavaid tablette, keegi midagi nina ette viskab, annan raamatut lugeda hoopis..;)
Nyyd saan vähemalt mingil määral kontrollida oma käitumist, teades, mida ma teen teadlikult ja mida alateadlikult, mis on minu nõrgad ja tugevad küljed-kuigi teadsin seda enne ka mingil määral, siis on ju hea, kui keegi sulle selle puust ja punaseks selgeks teeb.
Astroloogiast on see küll palju palju täpsem, keda huvitab.
Ehk saad lõpuks aru, kellega koos elad, kes on sinu perekond ja miks ta just nii käitub nagu käitub!
Soovitan!

1 comment:

  1. Kas sa minu kohta viitsid uurida? :D
    annaks sulle täpsed andmed, kui viitsid...

    ReplyDelete