Tuesday, January 5, 2010

Amethyst and Clear Quartz

Amethyst is a beautiful purple crystal and my heart stone of my higher self, stone of spirituality and sobriety.
It helps bring calmness and peace of mind,helps one learn of all things spiritual, mystic and physic.Cristal of protection, because it repels more than it attracts.
Clear Quartz (an energizer and amplifier) will enhance the effects of all crystals. Together they balance heart, mind and soul.
Clear Quartz is the most powerful and versatile healing stone,teaches each person at their own level and at their own speed.
Empowers, attunes to all chakras, all signs and all numbers.

Minu kodus on kristallidest Ametüst- väga ilus lilla kristall (lilla on spirituaalne värv), mis on ühtlasi ka minu hingekivi kõrgemal tasandil, see on minu jaoks väga isiklik kivi, mis aitab mul säilitada rahu pingelistes olukordades, annab mulle teadmisi teisel tasandil ja kaitseb ebameeldivuste eest..koos inglitega.
Kõigil on oma hingekivi, tuleb vaid pöörata tähelepanu oma eelistustele ja heale tundele, mis tekib seoses kristallidega..
Mina sain kõigest kinnitust, sellele, mida teadsin koguaeg..läbi rännaku iseendasse.
Mäletan, et vanaema tõi koguaeg tiigrisilma meile..no ei istunud..kuigi kasutasin seda keena, kadus see koguaeg ära ja mul oligi ausalt öeldes ükskõik, aga kui ametüst ilmus mu ellu 10 a tagasi, siis see on ka jäänud ja ma tunnen end väga hästi selle kiviga töötades ja vahest panen ka padja alla ööseks koos mäekristalliga..unes on inimese keha teatavasti tundlikum, nii saab keha paremini terveneda ja vaim uutel tasanditel kõndida.

Ametüsti teatakse ka kainusekivina, inimesed, kes on alkoholi liialdamisega hädas peaksid endale leidma neile sobiva ametüsti sõrmuse-, kaelaehte- või lihtsalt kivi ja kandma seda endaga.



Teine kristall, mis on leidnud püsiva koha minu kodus on mäekristall-väga võimas kivi, mida saab kasutada keha ja hinge puhastamisel, tervendamisel ning ravimisel..
Selle kivi omapära on see,et ta on absoluutselt kõigi ja kõige jaoks-südamesoojuse, enesearendamise, kolmanda silma, harmoonia....see rida on lõputu..
Mäekristall aktiveerib teised kristallid tugevamalt tegema oma "tööd" sellepärast kasutan massaazis alati mäekristalli koos teiste kristallidega..ka lihtsalt niisama, kui kuhugi minek, siis väike mäekristall on alati kaasas koos ametüstiga.

Mina olen oma kristallid ostnud müürivahe Loitsukeldrist, mõnus koht,kuhu niisamagi sisse astuda ja hinge toita.

No comments:

Post a Comment