Monday, January 25, 2010

Osho Zen Tarot ja Tarot of Eden

Kunagi olid mul Tarot kaardid ja ütleme nii,et nad ei ole igaühe jaoks, sest neid peab oskama kasutada, neid peab austama ja hoidma, ainult nii teenivad nad sind ja näitavad, mida ühe või teise inimese elu endas peidab.
Vahest ei taha nad ka midagi paljastada, oleneb kõik sellest, kas ka tegelikult on vaja nende nõuannet või saame me ise nende situatsioonidega hakkama.
Nad on Puhas Tõde, ilma ilustamata ja lilledeta, otse ja sügavalt.
Kuna viimased hävisid mul põlengus, siis ei tahtnud tükk aega uusi soetada, tänu sellele, et nad mulle surmakaarti (0 seisu) näitasid paar nädalat enne.
Aga neil on alati eriline mõju minu jaoks olnud, sest nad on kuidagi läbilõikavalt kindlameelsed.
Läksin Loitsukeldrisse ilma mingi mõtteta, lihtsalt vaatama uusi kivisid ja jäin siis kaarte vaatama, seal on suur valik ja uudishimust küsisin teenindajalt, kas on midagi tõeliselt head.
Oleks see ainult siis näitamisega piirdunud..
ta palus mul tõmmata mõlemast kaardipakist kaardi, ja see, mis tuli..
Mul vajus suu lahti, kui täpselt oli minu toonane elusituatsioon(tunded) nendes kaartides lahti kirjeldatud.

Oodates teist vastust võtsin Osho kaardid enda kätte,segasin,võtsin uuesti kaardi ja tuli sama kaart, sellega oli kontakt loodud ja kaardid said minu omaks.
Osho Zen kaardid on minu jaoks müstikud, sest nad on psühholoogilised, ehk siis sellised, mida kasutada kui oma peas on pudru ja kapsad..nad ei näita sulle tulevikku, vaid selgitavad praegust olukorda(ka minevikku) või siis vaatavad probleeme sügavuti ja kihiti, andes nõu kuidas paremini mõelda ja mida endas parandada..
Teistmoodi kaardid, erilised ja samas väga lihtsad.

Eedeni tarokaardid on suured ja neid on natukene raskem segada.
Igal kaardil oma ilus müstiline pilt ja nad on energeetiliselt tugevad.
See pakk on selline, mida ma kasutan harva, sest seal peab olema tugevam lõdvestunud meelseisund, et vaadata päris kaardi sisse..
Samas saab nende kaartidega vaadata natukene kaugemale kui hetk, mis praegu..
Kui sulle pakuvad tarot kaardid huvi, siis kõige õigem on osta endale õpik ja enda jaoks selgeks teha kaartide tähendused.
Kui saavutad kontakti, siis tagasiteed enam ei ole:)

No comments:

Post a Comment