Tuesday, January 19, 2010

Inglite abi

Kaotasin oma telefoni akulaadija ära, ja ise tuhnisin vist pool maja läbi, enne kui tulin mõistusele, et võiks ju ingleid paluda, nende ees pole midagi kadunud..
Üks asi on paluda, teine asi on usaldada..sellest usaldusest jääb vahest puudust, tobe eks, aga ikkagi palusin ja siis hakkasin muude asjadega tegelema ja samas hakkasin kuulma, et ema teab ja ema teab, helistasin emale ja küsisin, kus mu laadija on- ema vastas jumala kindlalt, et tema ei tea ja pole näinud.
Imelik, et see tunne, et ema teab, ei kadunud samas kuhugi.. aga ok, just siis tuli mul usaldusest puudust ja ma juba mõtlesin, et ostan uue telefoni ja juba olin pahane ka natukene enda peale, et ma nii hajameelne olen koguaeg.
Läksin siis ema tuppa, ja täiesti endale ootamatult(ma ei tee seda kunagi) tegin ema kapi sahtli lahti ja sealt vaatas mulle vastu mu laadija, muidugi ema oli selle sinna ilusti ära pannud ja ära unustanud.
Palun ingleid appi tihti, ja need palumised on vilja kandnud..eriti just kadunud asjade leidmisel või raamatute ostmisel, ükskõik milles tegelikult.
Inglid aitavad meid meelsasti, sest nii oleme ka meie õnnelikumad, mis tähendab seda, et meie energia ja vibratsioonitase kõrgeneb, oleme rohkem vastuvõtlikud Inglite palvetele ja armastusele.
Me pole kunagi päris üksi.

No comments:

Post a Comment