Sunday, January 3, 2010

Inimesed meie eludes.

Hei sina, keda ma kohtasin üleeile või sina, keda ma kohtasin eelmine kuu, kas arvad tõesti,et see kõik on juhuslik?
Kas arvate tõesti,et inimesed lihtsalt tulevad meie ellu, ilma mingi põhjuseta?
Ei, kõigil ja kõigel on põhjus, ei ole juhuslikkust ega ei ole kokkusattumisi, kuigi peab ütlema,et nii on kergem aru saada asjadest, mille reaalset peegeldust me ei näe.
Siia maailma tulles sõlmime lepingud hingetasandil, suleme kullast kumaga, anname hoiule Inglite kätte.

Inimesed meie eludes on omavahel hingeliselt ühendatud, ja kõik toimuv on meie endi valik..muidugi tundub mõistmatu,miks mõned endale siis on valinud raske elu..kuid see raske elu annab kõige parema õppimisvõimaluse.
Jah, kirjutada on seda lihtne, aga aru saada..noh isegi minul on selle arusaamisega raskusi, sest süda tahab lõhkeda nähes inimesi hingevaludes..
Kuid ma tean, et kui ära jätta enda ego tasandi tunded, siis hinge tasandil me saame aru, et kõik siin ilmas ei ole lõplik.
Kuna keha on surelik ja hing surematu, siis tihti tahab hing teha võimalikult kiire arengu, selleks,et mitte enam materialiseeruda..siin elamine on hinge kool..
Seal olemine on ajatu ja põhjatu luksus.
Sina, mu armas sõber oled minu elus, et täita mingi ülesanne, kas siis õppetund minule või minu poolt sinule..võib olla käitusid minuga halvasti eelmises-tes eludes ja nüüd tuled oma karmavõlga tasuma, võib olla käitusin mina sinuga halvasti, ja tasumise tund on minu.
Alati ei pea olema see seotud karmaga, ehk oli meil hoopis armastus, puhas ja siiras tunne, mida isegi ajalised piirid ei suuda lahutada, ja me oleme jälle leidnud teineteist, oleme leidnud meie tunde..kasvõi 50 elu hiljem.
Või tulid minule läbi hingelise tasandi, mind hoidma ja aitama, selleks, et lihtsalt olla minu kõrval..nii nagu tuli minu armas õde minule läbi ema, selleks,et ma ei unustaks ennast raskustes. 17 aastat tagasi, kui hakkas minu elu üks raskemaid perioode, mil ma tänan Jumalat, et Elli oli minuga, nii ei tekkinud mul kiusatust kõigele käega lüüa.
Ka sina, kes sa tuled minule homme või sina, kes sa tahaksid tulla täna..Tere jälle Päikene.
Sest nii on, nagu peab.

There were soul bargains made even before we were born here on earth, listen the spirit whisperer, she will whisper how long, how short and how sweet your relationship can be, talk with her and pay attention..answers will come to you from nowhere and everywhere.

No comments:

Post a Comment