Sunday, January 17, 2010

Minu Inimesed

Põletav energia sees,käin mööda teed, mis on kõrgemal maast.
Olen Õnnelik!
Õnn peitub inimestes, kellega sa suhtled ja oled-samapalju, kui sinu enda mõtetes ja olemuses.
Õnnelik on lihtne olla, kui sind ümbritsevad head ja armastavad inimesed, ükskõik mismoodi nad seda armastust väljendavad..nad ei pruugi sellest isegi teadlikud olla.
Nende naeratus, kallistus või lihtsalt see, et nad leiavad aega sinu jaoks näitab, nende soojust ja tahet.
Mina olen õnnelik, et minu ümber on armastust nii palju, et paneb mind maast kõrgemale kõndima.
Armastan Oma Inimesi..
Armastan oma teed, mille sisse on sissetikitud huvitavad hinged.
Tahan kallistada, tahan hoida ja lihtsalt olla, ilma sõnadeta ja ilma kohustusteta.
Minu jaoks on iga inimene väga tähtis ja armas, olgu ta siis milline on:)
Igaühel on ju oma tee ja sina oled tema elus mingil põhjusel.
Osata armastada, ilma midagi vastu tahtmata, siiralt ja soojalt..armastusega ühes, sest kõik on Üks.
Ma ei oleks Oma Inimesteta see, kes ma olen.
Õnn on see, kui sinuga koos olles kuulen puulehtede sosinat.



Peab oskama enda sisehäält kuulata, sest on ka neid, kes ei kõnni armastusega ühes...kuid see on hoopis teine teema ja teine aeg..

Hinda ja Armasta Täna- Like they say..if tomorrow never comes..
Phone someone dear to you and say he or she is important, today!
It is all Love.

No comments:

Post a Comment