Friday, January 1, 2010

Elu pärast surma.

Võin öelda, et olen surematu..minu HING on surematu, keha annab võimaluse hinge arendamiseks ja kui õppetunnid õpitud siis on aeg lahkuda kehast.
Olen energia, Puhas ja igavikuline.
Kunagi ma kartsin väga surma, olles veel avastamata iseennast, kartsin ilma jääda kogemustest. Tegelikult ma natukene kardan siiani, sest tahan võimalikult palju aega veeta oma lähedaste inimestega.
Ma sain oma surmaeelse kogemuse 2 aastat tagasi majapõlengus, kus pidin peaaegu eluga jätma, koos oma lapsega. Õnneks toimus minu sees ärkamine, et tahan elada ja seda ma ka valjult hüüdsin või ütlesin, väga hästi enam ei mäleta, sest need tunded,mida ma tundsin, on muutunud.
Olen sellele kogemusele tänulik, sest see õppetund avas minu maailma minu enese sees.

Olin just paar nädalat tagasi joonistanud esikuseinale suure kaitseingli ja ma teadsin, et midagi on juhtumas..ka taro kaardid näitasid surma, ehk siis uuestisündi. Mäletan,et korrutasin pidevalt..ma alustan kõike nullist.
Me ei oleks pääsenud ilma kõrgema abita, tugev löök selga tühjas ruumis, kus kõik oli leegist haaratud sundis mind avama akent ja väike laps kaenlas..edasi ei mäleta muud..mäletan vaid seda, et olin vahekatusel..paanikast ja tulest hoolimata oli Kevin see, kes mind lohutas ja palus,et ma ei nutaks,sest kõik saab korda..ta oli sel hetkel 2.10 aastane..mingi hetk ma mäletan,kus minu sisse saabus rahu ja vaatasin seda kõike justkui eemalt, need olid minu elu kõige rahulikumad sekundid..ma teadsin,et ma ei saa surra, sest surma ei ole olemas.
Ent samas tõmbas mind minu maine reaalsus tagasi sellest kõige rahutoovamast hetkest ja ma olin ikka inimene, kes kardab.

Peale seda algas minu tee iseenda juurde, tulid ilmsiks tõed, mida varjatud ja ma hakkasin tundma rohkem,kui eales varem..
Käisin hüpnoosis, et uurida oma elu hingena, kes ma tegelikult olen ja avastasin, et minu elusid läbib kummaline mustrijada..
Praegu on mul võimalik õppida ja uurida, uurida sügavamale kui varem..selleks,et olla järgmises elus parem.
Minus on iidsed teadmised, mida otsida ja kuidas ennast aidata ja kuidas aidata teistel end üles otsida iseenda seest.
Need teadmised on tegelikult igas inimeses, oleneb vaid sellest, kes mis elu on valinud ja kes mida õppida soovis siia maailma tulles.
Jah, surmahirm eksisteerib meis, ent me kõik oleme valinud selle ise..kartus millegi ees millele ei oska seletust anda..tundmatu..nii nagu ka maagia, selgeltnägemine ja selgelttundmine.
Minevik-Olevik-Tulevik on siinsamas, sinus eneses, sinu tegudes ja sinu mõtetes.

No comments:

Post a Comment