Wednesday, January 6, 2010

Lumi


Käisime Keviniga kelgutamas ja see pilt tuli läbi minu seebikarbi, aga minu jaoks täiuslik..mere ääres.

Pole ammu olnud nii lumerohket ja ilusat talve nagu praegu, tõeline talvine muinasjutt..
Õhtuti kui Chillyga jalutamas käin on siin nii vaikne..
Tallinnas elades ei saa kunagi sellist vaikust nautida, isegi öösel mitte..aga siin on enamus õhtuid sellised, mitte ühtki hingelist peale minu ja minu armsa koera..
Lume pehmus ja laste joonistatud lumeinglid..
Tänavalaternate valgus paneb lume ebamaiselt särama ja ma tunnen alati, kuidas Inglid on igalpool minu ümber ja Kõigi Maailma Inimestega..
Loodusega ühes olles oled avatud tunnetamaks armastust enda südames.. see armastus võimendub, kui meil on hea.

See pilt on tehtud kellegi väga hea inimese poolt, ma usun,et tal pole midagi selle vastu, kui ma seda ilusat pilti siin näitan.


Eile õhtul panin mäekristalli padja alla enne magamaminekut ja minu vibratsioonitase tõusis nii kõrgele ja kiireks,et ma ei suutnud uinuda enne, kui võtsin kristalli padja alt ära ja see hea mõte tuli ka alles siis, kui olin juba paar tundi vähkrenud ja erinevates poosides uinuda üritanud... no ma olen vahest tõeliselt aeglase mõtlemisega:)
Praegu on minu keha juba piisavalt puhas, ma oskan end negatiivse energia eest ise kaitsta ja eilne andis märku, et magades mul enam kristalli puhastavat abi vaja ei ole..aga see on praegu, homme võib juba kõik muutuda ja võib olla vajan ma hoopis kilost kristalli, et end jamast maha laadida..
Ma olen kõigest inimene, ka minul on emotsioonid ja katus sõidab vahest peast ära..kaugele ära.. minu õnneks teab ta koduteed üpris hästi.

No comments:

Post a Comment