Tuesday, August 30, 2011

Minu tunded rakumälus ja The Healing Code

Olen teinud kõikvõimalikke teraapiaid -rännakuid endasse ja hingetasandil ka eludevahelisesse elusse, ning tagasirännakuid kaugele minevikku, olen saanud teada, kes olen.
Puhastanud ennast paljudel tasanditel negatiivsetest jälgedest, mis siiani on mõjutanud mind mingil moel. See on aidanud mind palju edasi, kuid ma olen alati teadnud, et ka lihtsamal moel saab endaga tegeleda.
Tööd on veel endaga ees, sest esile on hakanud kerkima asjad, mida ma enam ei mäletanudki ja mõeldes neile, tundsin,et pean endasse vaatama teistmoodi.
Alguses mõtlesin uuesti rännaku peale aga siis sain sisemiselt aru, et ma pean ise leidma selle tee, et end aidata ja see saab olema lihtne, sest just lihtsuses peitub võti suurema hingelise tasakaalu leidmiseks.
Esitasin inglitele küsimuse- kuidas kõige lihtsamalt puhastada selle elu negatiivsed mälestused, mis kogunenud ja mida tean olevat seotud negatiivsete tunnetega enda sees.
Kärsitusest esitasin seda küsimust vist mitu päeva järjest ja ei mingit vastust. Ühel päeval sain raamatu, mis oli tellitud ennem selle küsimuse esitamist ja ma sain enda suureks üllatuseks just selle vastuse, mida olin oodanud nii kärsitult.
Raamat enda puhastamisest, rakutasandil. See pole mingi ravimise-posimise raamat, vaid lihtne ja loogiline selgitus, kuidas negatiivsed tunded, mis inimesel elu jooksul olnud, talletuvad keha rakkudesse ja annavad terve elu jooksul tunda.
Kõikide haiguste algpunkt on stress- kogemise stress. Kui tervendada ennast sellest negatiivsest stressikogemusest, mis teatud ajahetkel oli ja talletus rakumällu, siis see stressikolde tekitatud tagajärg suuremal osal kaob.
Peale raamatu läbilugemist sain aru, et see on sama, mis B. Bays i Rännak aga palju lihtsamas variandis.
Selles raamatus õpetatkse 4 lihtsat käteasendit, kohe kui proovisin, hakkas toimuma selge muutus. Alguses oli päris naljakas, olin nagu vati sees, kohati hakkas kõrv tuikama ja ma tundsin suurt energiahoovust terves kehas-peale seda esimest korda jäin sügavalt magama. Hommikul kordasin ja terve päeva oli tunne, et olen nagu rahusti mõju all. Minul on minu usk, sest ma tean, et kõik toimib energiatasandil ja me olemegi energia. Usk on siinkohal võimas vallandaja, usk sellesse, et keha tervis on tegelikult hinge tervis. Ja läbi hingelise tasakaalu leiab ka füüsiline kest tervenemise. Neid käteasendeid saab ka teiste peal kasutada sama lihtsalt kui endal, nii, et lihtsustagem enda praegust elu läbi palve ja 4 käteasendi.
Teel sügavamale iseendas leides lihtsamad lahendusi enda ning teiste tasakaalustamiseks.
Armastus ja Tänu.

3 comments:

  1. Tere,

    Sattusin Sinu blogi lugema ja see on innustav. Aitähh. Kas sa teeksid sellest raamatust eesti keeles lühikokkuvõtte? Usun et seda oleks paljudele vaja.
    Tänades ja palju valgust ja armastust soovides

    ReplyDelete
  2. Tere, armas Maria-Helena!

    Üllatus-üllatus, aga kasutasin just sedasama raamatut kevadel enda ravimiseks, nüüd pole enam aega olnud. Peaks ehk uuesti ette võtma?

    Aitäh sulle!
    Ja kalli!
    Alliki

    ReplyDelete
    Replies
    1. kui tunned, et vajad muutust kuskil, siis kõige lihtsam viis seda teha on läbi selle tehnika.

      Delete