Sunday, May 23, 2010

Nii On

Aksepteeritud ja armastatud, teise maailma poolt, kuidas seda seletada, eelkõige iseendale?
Rahutunne, sest on teadmine, et sa oled kaitstud ja kõik, mis on, on sinule ainult sinu vaimu kasvulavaks.
Värvidemäng meie silmade läbi enda ja teiste füüsilise keha ümber- kõiges, mida keegi puudutab..kas see ongi õnn?
Hinge olek taeva ja maa vahel, südames muusika.
Kui ma leidsin iseenda, sain rahu.. see rahu muutis mind niipalju -sain teadmise, kes ma olen ja ma andsin inimesed ja emotsioonid vabaks, sest südames olen ma vaba kõikidest piirangutest, mida ühiskond meile peale surub..
Kohati on keeruline mõista, sest näen seda kõike praeguse elu silmade läbi, aga meie tegude ja mõtete taga seisab meie kultuur, meie perekond, inimesed, kes meid kavatanud, kes meid ümbritsevad ja hingeteadmised eelnevatest eludest..kõik on loonud selle, kes me oleme..praegu, aga on olemas valikud, kui oskame ise mõelda, lastes vabaks teiste mõtted, andeks teiste sõnadel ja mõtetel peost ära lennta ja saada hinges vabaks ja praeguses füüsilises kehas terveks.
Oleme õnnelikud, kui meil on olemas teadmine iseendast, sest me oleme täitsa enda hinge nägu, kui unustada see, milles me kasvame praegu ja lapsepõlves..siinses elus-eostamisest surmani.
Kellegi sõnad, kellegi teod..ma ei näinud lapsena kellegi energeetilise rünnaku tagamaid, kuid nüüd ma tean, et pole olemas ühki inimest, kes ründaks niisama..ründavad vaid need, kellel on hing haige ja saanud haiget..aga ma ei keera teist põske, sest ma olen tugev ja tugev olen ma oma rahus, sest ma tean, mis on maailmas sündimas ja õiglus leiab oma, õigemini leiab tee negatiivse juurde tagasi..elu on spiraal, meie tegudel on tagajärjed ja need on ajatud.
Vaimne ja füüsiline vägivald sünnitavad vaid uuesti seda, mis on ja kõik läheb nõiaringis, kuni inimesed seda endale teadvustavad ja sellest ringist jõuga välja tulevad.
Needused ja kellegile meelega mingi kaetuse pealepanek hoiab meid tugevas energeetilises lõksus, kuhu kuulume vaid mina ise ja see energia, mis võib kesta sajandeid, kuniks teadvustad endale oma vale teo või siis elad selle läbiõppimise nimel mitmeid elusid.
Keeruline, jah ma olen nõus..kuniks sa ei tunne enda tegelikku jõudu ja olemust.
Meie õnn ei peitu materiaalsuses, vaid enda ja teiste aksepteerimises läbi värvilise kaleidoskoobi, me oleme niivõrd erinevad enda hingelises arengus..kuid hingena on teadmine, et kõik on täpselt nii nagu peab olema ja kõik ei olegi kõigile arusaamiseks, meie tunded ja teadmised ei ole pealesurumiseks, kes tuleb, see tuleb läbi kõrgema juhatuse sinuni ja aitab, või aitad sina palve, sõnade või teoga.
Me oleme kõik õpilased eluülikoolis, sest muidu ei oleks meid siin.
Inglitega.

All Is One
One Is God
God Is Love

No comments:

Post a Comment