Saturday, May 8, 2010

Tunnetamine

Kunagi aastaid tagasi, kui ma läbisin reiki esimese astme ja energeetiliselt tundlikumaks muutusin kõndisin tänavatel teiste inimese mõtted kuuldes ja see oli väga väga väsitav, sest ma ei osanud sel ajal veel ennast kaitsta ja lõpuks ma enam eriti väljas ei käinud või siis blokkisin täielikult enda ära, mis polnud ka hea.
Õnneks aja jooksul õppisin teistest mitte välja tegema ja lõpuks ma teiste mõtteid enam ei kuulnud, küll aga massaazi tehes, kus on ma kätega puudutasin läbi keha inimese hinge, teadsin ikka, mis nad mõtlevad.
Alguses ei pannudki ma seda tähele aga vahest oli kummaline, kui ma järsku lambist inglise keeles mõtlema hakkasin naljakaid mõtteid, mis ei olnud mu enda omad.
Praegu tean ise juhtida oma energiat nii, et ma ei tunneks teiste mõtteid enda peas, kui selleks vajadust ei ole, aga vahest on sellest palju kasu, näiteks valetamise puhul- sa ei saa mulle valetada, sest ma tean, kui ma tahan, millest sa tegelikult mõtled.
Ja isegi, kui oled mind korraks ära petnud -elan ma maailmas, kus on avatud kõik energiauksed ja vale tuleb varsti välja, ma ei solvu ka sellest, sest see näitab ainult, kui vähe mind tegelikult tunned.
Ma austan inimeste privaatsust ja tavaliselt ei peatu kellegil, kellel minuga midagi tegemist ei ole, kõik ujub omas voolus, vahest lihtsalt jääb pilk kellegil pikemaks peatuma ja sellel on alati põhjus.
Inglise keeles on see selge-tunnetamine e clear feeling, mis on meis kõigis olemas, kui me ei mõtle mõistusega, vaid oleme avatud võimalustele ja infole- südamega.

No comments:

Post a Comment