Friday, May 14, 2010

Pahupidi:)

Vahest lööb mingi asi elamise nii pahupidi, et sa ei tea ise ka- oled sa unes või elad veel reaalis.
Sellistel hetkedel on kõige mõnusam vooluga kaasa minna ja lihtsalt nautida seda, mis on.
Sellised hetki on vaja selleks, et tunda ja näha ennast teisest küljest ja peatuda, et mõelda, mis on väärtused siinses elus ja aeg maha võtta, enda jaoks..
Ma naudin elamist hetkes, mitte enam tulevikus..mitte enam homses, vaid tänases, siin ja praegu.
Ma ei tee enam kaugeleulatuvaid plaane, sest ma tegelikult ei tea isegi, mida homne päev mulle kaasa võib tuua.
Tean laias laastus, seda mida ma tajun, kuid enda elu puhul ei tea, millal see tulla võib.
Täna nägin unes, et jään Tallinnas olles kontrollile vahele, ainult sellepärast, et ma talle ütleksin, et ta enda elus aja maha võtaks ja enda peale mõtleks,millal see reaalis juhtub, on veel iseasi..aga ma tean, et varsti..mitte, et ma meelega jänest sõidaks:)
Sinu elu on sinuga koguaeg, sa ei saa sellest üle ega ümber, see on sinuga ja sinu kehaga, ajades sind vahest masendusse ja vahest teeb õnnelikuks, kõik on täpselt nii, nagu sa ise asju näed.

No comments:

Post a Comment