Friday, June 4, 2010

Vastused muusikas.

Hinges on rahu, juba pikemat aega, teadmine, mitte enam usk, mitte enam soovid, vaid lihtsalt rahulik teadmine oma elu suunast ja sellest, mis on minu õppetund siinses.
Inglite imeline kohalolek-Inglid inimeste kehastuses minu kõrval, minu ees, minu taga ja minu sees.
Inglid, keda tunnetan, kes juhtides tasakaalustavad südant ja mõistust uskumaks võimatut, sest ei ole mitte midagi võimatut, on täpselt see, mida hinges tead.
On teadmine, on ka võimalused nägemiseks ning tundmiseks..võimalus püsivaks õnneks on sinu enda sees-õnn kui seisund, õnn silmades, õnn olekus ja kiirgus väljaspoole oma eeterkeha, teistele..
Ei ole piire, on lihtsalt olek, ma ei ole sugugi enam ainult kehas, vaid väljaspool inimeste ja ühiskonna pealesurutut "õiget" reaalsust.
Muusika hingele on ravim kehale, kui ma kuulan midagi, mis on tehtud hingega siis leiab see alati tee eneseväljenduseni, kas siis naeratuse või südamerütmi muutuse näol.
Muusikas on peidus sõnumid, vahest tasub lihtsalt rohkem tähelepanu pöörata loole, mida kuulad..
Inglitel on alati omad viisid teha meile arusaadavaks asjad, millele ootame vastust..ja muusikas on seda kõige lihtsam edasi anda, kuula hingega, mitte ära lihtsalt kuula..enne seda võiksid muidugi mõelda asjale, millele ootad lahendust ja minu kogemuste järgi on vastus tulnud 1-3 päevaga.

No comments:

Post a Comment