Monday, June 21, 2010

Lihtsalt, mõnus on..

Mõnus on, Lihtsalt mõnus, unistada ja mõelda, aju mitte sisse lülitades, sest see, mis tuleb südamest on õige, mida enam avatud seda vähem inimesi ümbritsemas, järele jäänud vaid need kelle jaoks "keeruline" ei ole mõistmatu vaid elu osa.
Kõik on lihtne, enamgi veel..silmade kõrgusel ja hinge avatuses.
Suvi on selline aeg, mis annab palju rohkem positiivsemaid emotsioone, inimesed julgevad olla rohkem mina ise.
Inimese elukaar ehk elu füüsilise keha sünnist surmani, kuigi minu jaoks palju laiem ja piiritum, sest tahes tahtmata me ei sünni siia puhta lehena, meil on hingekoolis füüsilise isikuna maa peal elades olnud omad kogemused ja õppetunnid.
Kui teele tuleb inimene ja kuigi tahaks raamida ning vaadata, siis olen suutnud endas uudishimu taltsutada ja lasta olla nii nagu on, sest nii on kõige parem, aina kaugemale jäävad kaardid ja tunnetus paraneb, sest mind ei huvita enam. On see ükskõiksus? Mis siis..kui ongi, aga mul ongi ükskõik, sest ma ei saa naguinii muuta asju, mis minust ei olene..olen kulgeja vaid ja milleks stressata asjade üle, mis ei ole sinu teha.
Ma naudin inimesi, naudin elu ja üha rohkem ka iseendaga olemist.
Koolis on mõnus, kuigi kõik teada, on huvitav seda teises keeles õppida ja ennast tundes on õppijana koolipingis lihtsam oma nõrku külgi enda jaoks ära kasutada, nüüd tuleb puhkus..aina paremaks läheb, üldse..tee on sillutatud Inglite Kallistustega ja toetusega, isegi kui vahest juhtub, et meel läheb õppimisest mustaks, sest mingil määral mulle pealesunnitud koolitööd ei meeldi, laheneb alati nende toetusega kõik kiiresti ja mõtted lendavad iseenesest, kuidas midagi teha, kui palun juhendust ja abi..sest mul on oma kulgemine ja see sisaldab praegu õppimist ka tavakoolis:)

No comments:

Post a Comment