Saturday, March 27, 2010

Une nägemine

Lähen heameelega iga päev magama, sest mulle meeldivad minu unenäod.
Uni on minu elus väga olulist rolli mängiv seisund, sest magama jäädes jääb küll minu keha puhkama aga hing lendab ringi ja käib omi radu, käin minevikus ja tulevikus, mitte küll alati teadlikult, kuid siiski enamuse ajast on mul unenäod meeles, ehkki ma neid üles ei kirjuta.
Ma tajun alateadlikult ära, mis on olnud ja mis on alles ees..mingi aeg hakkasid unenäod nii puhtalt rääkima, et mul oli võimalik enda situatsioone lugeda, nagu raamatust- hiljem reaalis.
Nendele unenägudele on antud ka erinevaid nimetusi aga ma ei viitsi neid meeles pidada, igatahes on nii, et enamuse ajast näen ma teadlikult unenägusid kui ma nüüd ei eksi siis oli vist see lucid dreaming.
Kõige hullem on muidugi nende unenägudega, kus ma olen nii sügavalt mingis olukorras, nii,et ma ei taju,et tegelikult on see uni ja et minu keha on siiski voodis..viimati olin tules ja seda ka füüsiliselt, ärkasin valu peale seljas ja kui silmad ehmatusega lahti tegin, siis ohkasin kergendatult, kuigi valus oli ikka..ja kellegi surma või õnnetust elan ma ka füüsiliselt väga läbi, ärkan tavaliselt paistes silmadega, sest olen terve une ainult nutnud.
Aga jah, magades jätame oma kehad, selleks, et hingena rännata..laseme enda kestal end koguda ja puhata, samal ajal ise mööda linnuteid ajatus ruumis seigeldes.
Mõned unenäod on sellised, et hea on äragata ja mõnikord on nii hea uni, et ei taha ärgata, õnneks on mul isegi peale wc käimist vahest sama uni edasi läinud..nagu tellitult.
Teismelisena nägin pidevalt lendamist unes ja kui kukkusin tagasi kehasse, siis käis kehast ikka totaalne jõnks läbi, vahest olen ka põrandale kukkunud.
Ka praegu on selliseid totakaid unepealt kukkumisi, kus hingena sisenen enda kehasse..nagu mootorpaat kanakuuti rammides, ju ma siis pean veel õppima kuidas seda naiselikult teha, nii,et ma ennast väga ei traumeeriks:)
Peale sellist kukkumist olen vahest end kõrvalt vaadanud ja naernud, kuidas ma uuesti oma kehaga tutvust teen.. katsudes ning uurides käsi ja jalgu.
Läbi une nägemise on võimalik vastuseid saada paljudele küsimustele, mis pead vaevavad-tavaliselt palun ma Ingleid need vastused mulle unenägudesse saata, nii,et ma kindlasti aru saaksin.
Minu arusaamine on vahest konarlik reaalis, kuna selline ma juba kord olen..roosad prillid ees pea pilvedes..aga üldjuhul isegi sellisena on mulle kõik mingil kombel arusaadav.

No comments:

Post a Comment