Friday, March 26, 2010

Soovide täitumine

Ma tean küll suures plaanis, mida ma soovin elult, siiski pean tunnistama, et mitte detailselt.
Nii, ma tahan maja..ammu olen tahtnud, ilusat maja suure aiaga..AGA millist?
Et saaks oma mõtted ja energia sinna koondada on vaja teada täpselt millist maja.
Nüüd olengi viimane kuu aega otsinud enda jaoks ideaalset maja, vaadanud katalooge, otsinud netist aga ei midagi..ma siiani ei tea täpselt, milline oleks minu unistuste maja..naljakas eks..
Otsin oma unistuste maja, ent samas hakkab mõte jooksma kohe sinna materiaalse poole..nagu politsei segaja peal, peaks oskama seda välja lülitada..aga ei..siis kui enam vähem juba tean, siis ütleb keegi veel..et no mõtle ometi reaalselt..appi!:))
Mulle meeldib unistada ja rakendada seda "külgetõmbejõuseadust" kuid kahjuks töötab mu mõistus vahest minu vastu..kuigi reaalselt on minu absurdina näivad soovid siiski materialiseerunud ja mitte ainult üks.
See, millele sa mõtled, selle sa saad..veel tugevamalt, kogedes seda emotsiooni,mida tunned,kui oled selle saanud.
Nii,et mõtledes sellest, mida sa oma ellu ei soovi, siis SEE on SEE, mille sa endale külge tõmbad, sest SEE on SEE, millest sa mõtled..suures plaanis.
Kõige lihtsam on teha endale pildialbum oma soovidest, panna nad üksikasjalikult kirja ja vahest neid vaadata ja tunda, et need on sinu omad.
Ma ise pole muidugi selleni jõudnud veel, oma laiskusest aga noh, vähemalt teoorias olen ma tugev:)
Ei ole vaid kord aastas soovide täitumise päev, tordilt küünlaid ära puhudes..iga päev on soovide realiseerimiseks, unistamine on tasuta!


"Ja kõike, mida iganes palves endale palute uskudes, seda te saate"
Matteuse 21:22

Unista-Oska näha märke ja Kuula-Võta vastu-Ole tänulik

No comments:

Post a Comment