Thursday, September 22, 2011

Tänane päev.

Lähedal seisvatel inimestel on suurim võimalus mind mõjutada sõnadega, teha haiget või panna süda rõõmust hüppama. Olen palju kogenut mõlemat, täna kogesin esmakordselt, et lähedase püüd mulle halvasti öelda ei mõjunud, tundsin justkui ennast eemaltvaataja rollis, sõnad pudenesid minu ees kildudeks ja ei jõudnudki minuni. See on huvitav kogemus, sest ma ei saa veel aru, kas see on ükskõiksus situatsiooni suhtes või kogemuse suhtes. Või olen ma liiga laisk, et reageerida:)
Tunnen armastust-minu sees, minu väljas,igal pool.

Kvantravi toimib, täna oli ranne väga valus koolis-tegin two pointimist ja järsku käis randmest kuumalaine läbi, valu läks paari minutiga üle. Hakkan seda kasutama koos reikiga, et see juurduks sügavamale läbi tervenemise kogemuste. Koer on ka seda juba tunda saanud ja erinevad situatsioonidki läbi pointitud.
Kõige kiftim oli muidugi anatoomia eksam, sest õppisin niipalju, et läbi saaksin aga totaalseid valesid asju- neid mida õppisin, ei küsitutki. Peale töö kirjutamist oli mul siiski imelikult hea olla ja tegin seda pontimist, ma täpselt ei tea kuidas asi kvanttasandil toimib ja ei huvitagi- aga see toimib. Sain paremuselt teise hinde ja olen ülirahul. Olen ise avatud võimalusele, et mitte miski pole võimatu- elu näitab mulle seda igapäevaselt!
Netist leidsin huvitava video, mis minu puhul väga tuntavalt töötab, tunnen jahedat energiavoogu siblimas enda kehal, tegu on kvantenergia raviga ja seda tuleks kuulata-vaadata kõrvaklapid peas. Kui keegi, kes loeb ka mõju tunneb, siis võiks mulle kirjutada:)

http://www.quantumk.co.uk/quantumk_video.htm

No comments:

Post a Comment