Tuesday, September 20, 2011

Minu maailm ja nädalavahetus.

Olen samapalju tühi, kui täis, sest ka täis olles on võimalik tühi olla. Kõik sõltub minu, kui enesevaatleja vaatenurgast, mis on täis ja mis on tühi.
Nädalavahetus ilusate inimestega seljataga, kohtusin hingedega, kes enamus on teel uude reaalsusesse enda ümber, vähemalt kõik kohalolnutest andsid endale võimaluse näha maailma, mis hetkel ehk ei olegi veel seletatav, kuid ta lihtsalt on- olenemata sellest, kas keegi ülde midagi aru sai.
Sellised hetked kogemuste näol annavad tegelikult teada, kui võimas on inimese jõud, mida päris kaua on juba üritatud kindlatesse piiridesse suruda. Matrixi seminar kestis 2 täispikka päeva ja pean tunnistama, et alguses oli mul väga igav, sest koolitaja rääkis täpselt seda, mida ma tean lapsepõlvest peale ent õhtupoole, kui läksime praktika juurde avastasin rõõmuga, et selle sama tundega olen ma juba olnud pikemat aega ja see koolituse läbimine on lihtsalt see punkt, kus ma sain lõpuks aru, mida ma juba pikemat aega tundnud olen. Pean lihtsalt sama oskuse ja tunde ka teistele üle kandma.
Tunnen siiamaani neid "vabalangemise" keeriseid enda sees ja päevas on palju väikseid imesid, nii nagu ikka, lihtsalt nüüd ma tean veel sügavamalt, et loon nad endale ise selles tühimikus, kus mõtteid ei ole.
Olen kaua praktiseerinud mõttetut olekut, kuid seda mitte teadlikult vaid massaazi ajal kõik need 9 aastat ja nüüd alles taipasin kursuse ajal, et see olek, kus mõtteid ei ole ongi see suurim ime, mis tervendab vaimu ja hinge, nii mind kui ka läbi minu.

Suurim soojus kohapeal tekkis valgusekeelega-see tekitas sooja ja tugeva turvatunde, nutt tuli järsku ja sügavalt päikesepõimikust, hing tundis end hästi, kahjuks kaasa ostetud cd avaldas vastupidist mõju ja tunne oli pigem ärritav..matrixi seminari soovitaks inimestele, kes ei ole selle maailmaga kokku puutunud, sest need kes elavad igapäevaselt teadlikult paralleelmaailmadele võimalusi andes ei leia endale seal midagi sügavamat. Kui siis soovitaks otse allika endani jõuda ehk siis Richardi kursusele või lugeda tema 2 te raamatut, mis seletavad selle kõik paremini lahti kui see nädalavahetus seda teha suutis..

No comments:

Post a Comment