Thursday, December 31, 2009

Massaaz

Olen füüsiline inimene, mulle meeldib kallistada ja kaisus olla, puudutada ja mudida..see teeb mind rahulikuks,see on minu kirg. Massaaz on minu sydames ja hinges sama kindlalt nagu Päike,mis lihtsalt on..ilma kohustusteta, tehes mind õnnelikuks.
Osa minu elust,minu hingest ja minu kõrgemast endast.
Massaazi tehes olen justkui transis, täiesti oma maailmas..tunnetan ja tunnen.
Palun alati Ingleid massaazi juurde ja kõrgemat vaimu, et läbi iga massaazi toimuks kliendi kehas ka tervenemine läbi kõrgeima armastuse, mina olen ainult vahendaja ja läbi minu käte voolab alati tervendav energia. Aeg ei ole tähtis, sest see tegevus minu jaoks on ajatu, aega ei eksisteeri minu ümber, on minu ruum ja on teadmine,et ma teen seda,mida armastan..mulle ei meeldi kiirustada, ma ei taha piiranguid oma tegevusele ja mõtlemisele.
Näen oma vaimusilmas inimest õnnelikuna ja tervena, sest nii on.

No comments:

Post a Comment