Thursday, December 31, 2009

Iseenda juurde..

Vaikuse ootamatu lõpp on karje, enda seest ja sügavalt
täiesti reaalne
Hinges teadmine ja puhastavad pisarad
Armastus iga hingetõmbega
Ma olen leidmas iseennast
läbi suletud uste avastamas, et läbi elatud elude on puhastustuli ainuõige.
Iga eluga olen õppimas midagi uut või õpetamas teistele
olen jõudmas koju..
iseenda südamesse
teekond kestab veel.

Armastades Armastust..

Armastada iseennast teadmata tegelikult kes sa oled on minu jaoks keeruline, sellepärast ka need pidevad rännakud minu eelmistesse eludesse,pidevad "äraolekud" ja mediteerimised.
olen aru saanud, et ma olen energia, puhas ja kõrgema tasandi armastus.

Minu elu on olnud sünnist saadik puhastustuli, eelnevate elude jooksul karma vabakslaskmine, andestamine ja andekspalumine.
Palju on vabaks antud kuid samapalju on veel ees, areng on olnud pidev ja lõpmatu, samas nii huvitav ja avastamist väärt seiklus..nagu vaataks filmi või muinasjuttu..minu elude lugu..iseennast läbi surmade ja elude, emotsionaalselt ja siiralt.
Ma olen elanud alati teadmises, et meie ümber on palju rohkem,kui palja silmaga näha..vahest mõtlen, kas tõesti on inimesed nii naiivsed, et usuvad nagu piirduks meie maailm ainult sellega mida reaalselt näha.
Oleks inimesed vaid rohkem teadlikud sellest, et kõik sõnad, mõtted ja käitumine jätab mustri tema ümber..oletan siiras lapseusus, et ehk käituksid nad teisti...paremini..
Kõik algab iseendast ja jõuab ringiga iseenda juurde ka tagasi.

Ma olen õnnelik, ka üksi olles..ent mind teeb täiuslikuks minu perekond,minu sõbrad ja kõik teised inimesed,kes minu eluteele sisse kirjutatud.

Olen alati huvi tundnud kõige vastu mida peetakse imelikuks-tegelt inimesed pelgavad seda,mida reaalselt näha ei ole võimalik..või noh, on..aga paljud on küll oma nägemises pimedad, sest süda on suletud kõrgemale teadmisele ja puhtale armastusele.Nad kardavad, näida rumalatena, nad kardavad iseennast ja nii ma kohtungi pidevalt inimestega,kes kannavad maski ühiskonna survel, sest nii on õige ja nii neid aksepteeritakse.
Minu maailm on minu muinasjutt, täis ingleid, armastust ja kirge.

No comments:

Post a Comment