Saturday, April 24, 2010

Õpin

Elame kõik oma elu, mis on põimunud teistega, oleme õnnelikud olles meie ise.
Iga päev saan teada endast midagi, mis seni saladuses olnud- uus tunne, uus kogemus ja reaktsioon, kõik, mis teeb minust minu.
Mediteerides hingesaladusi, kuhu mõistusel ei ole asja ja mis kuulub vaid südamele.
Teadmine, kes ma olen olnud ja kes ma olen, peitub minu hinges läbi elude, hing on ajatu muster, energeetiline kogum, vahetades vaid keha.
Aeg on minu poolel ja seda on täpselt nii palju, kui ma ise soovin.
Aeg on välja mõeldud inimeste poolt, selleks, et end paremini organiseerida..ühelt poolt kukuks maailm ehk kokku ilma selleta, kes teab..teisalt aeg on olematu ja ainult meie ettekujutluses, me ei saa seda kontrollida ega muuta.
Sajandid, Aastad, Tunnid ja Sekundid kadudes nii nagu meie teadmised eelnevatest eludest, enne seda, mis nüüd.
Olen mitmel korral sattunud "ajaauku"-läbinud kilomeetreid minutite jooksul, mis on võimatu jalutades, esimene kord mõtlesin lihtsalt, et mul on luulud ja arvestasin ise midagi valesti, kuid järgnevatel kordadel enam mitte..
Aeg ei ole tähtis, tähtis on see, mis su peas toimub ja mida tunned oma südames.
Olen õppinud end tundma läbi juhendatud meditatsioonide, mis on andnud minu ajale hoopis teise vaatenurga ja teadmise.
Õnnelik olles kaob aeg päikese taha ja sulab veeks, mis kastab kõrbe.
Teadmatusega elades unustame iseenda ja oma võimalused hingeliseks arenguks..ennast tundma õpime läbi oma emotsioonide, kiht kihi haaval koorides ka kõige valusamaid kogemusi, nendest lahti lastes..andeks andes ja andeks paludes me kasvame.
Minu elus on muutused, uued suunad ja uued teed.

No comments:

Post a Comment