Friday, May 31, 2013

Kogemus.

Tunnen õhusoojust oma jalgadel, kell on öösel tiksumas 2he poole, seisan vastu puud ja palun lahendust või minu eest tehtavat energeetilist valikut, sest minu enda tunne on segaduses. Tajun silmapaare mind jälgivat pimedast metsast ja kuulen oma peas vastust, varsti saad vastuse. Jõudsin koju ja läksin magama, rammestunult, ei näinud undki, vähemalt ei mäleta. Hommikune Ilusa Inimese telefonikõne ja sellele järgnev eufooria, et kõik ongi nii nagu ma teadsin-tundsin, järjekordne usaldamise õppetund, enda usaldamise, enda sisetunde usaldamise.
Laks laksu järel ja karjuv sisetunne, palun usalda, nii on..ja ei, vaja mul ikka mõistusega võtta.
See armastus ja turvatunne, mis tekkis selle soovi kibekiire täitumise järgi, on võimas. Ma olen armastatud ja hoitud. Inglid ja haldjad on koguaeg minuga-minu soovid on täitumiseks. Siiras palve läbi südame ja kõik on alati korras. Kõik ongi korras, sest mul on mu rahu, kuid vahest on vaja siiski ka endale kinnitust, inimesena kipun ikka ebalema veel oma tugevuses ja jõus.
Viimastel kuudel olen lennanud kuskil taeva all energeetiliselt, sest peale Inglireki 1&2 läbimist olen lihtsalt lennus, kuigi töö saab tehtud ja kõik maa asjad aetud, siis teki all on kõige parem, või looduses kuulata lindude hääli. Reikitan enda ja lapsega, saadan maailmale ja teistele vajajatele. Imelised asjad on juhtunud ja avanemine on täistuuridel, ikka veel..piiritu piiritu maailm.
Minu tellitud raamat Doreen Virtue Peaingel Miikaelist jõudis ka minuni ja esimese ega ka teise korraga ma seda läbi ei suutnud lugeda, sest lihtsalt pisarad voolasid nii tugevalt, et ma ei näinud lugeda. Ma ei nutnud, see oli puhastus..lugedes raamatut tundsin teda enda kõrval. Ma tean, et ta on alati mu kõrval, kuid teadlikult tema abi palumine on hoopis midagi muud, see on tuntav ja ta annab märku, kui tahame kinnitust. Peab lihtsalt oskama vaadata, tunda ja aru saada.
Inglid teavad, et usk nendesse tuleb ainult läbi kogemuste, mis kinnistab selle sügavale hinge ja annab meile võtme Inglite maailma. Mida rohkem inimesi saab kogemusi, seda puhtamaks muutub maailma energia, sellepärast ka palju inimesi, kes on ärkamas ja avanemas. Kõige lihtsam viis nende enrgiatega kontakti astuda on läbi kaartide, mida leiab igalt poolt juba, tuleb vaid endale kõige sobivamad valida ja nendega suhtlema õppida, mis on imelihtne, sest Inglid ja Haldjad tahavad ise meiega suhelda..tõsta meie teadlikkust ja armastuse vibratsioone.
Maailm on muutumas..Armastusega.. Palvetega.. Südamesoojusega.



Üks palve Peaingel Miikaeli aktiveerimiseks- Peaingel Miikael, ma kutsun sind enda juurde, et sa lõikaksid läbi kõik energeetilised sidemed, mis mind kurnavad, täida mu süda armastuse ja valgusega, et tunneksin, et olen kaitstud.

Ükskõik mis palve, kui täpselt tead, mida soovid, kõik toimib..isegi, kui sa ei usu.

No comments:

Post a Comment